نمایندگی فروش طلایاب در تهران

برای خرید، فروش و تعمیر انواع دستگاه های فلزیاب و گنج یاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. 09014444903

نمایندگی فروش طلایاب در تهران

برای خرید، فروش و تعمیر انواع دستگاه های فلزیاب و گنج یاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. 09014444903

طلایاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای

دستگاه طلایاب ضریب موفقیت و دقت کار بسیار بالا می ورد چون از چندین روش مختلف یک نقطه را بررسی می کنیم. این مدل ها شامل طلایاب نقطه زن، ردیاب آنتنی فرکانسی (شعاع زن)، فلزیاب تصویری هستند.

همان طور که از اسم دستگاه طلایاب مشخص است برای پیدا کردن فلزات با ارزش مانند طلا ، نقره ،عتیقه جات مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت طلایاب با فلزیاب به توانایی تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش بر می گردد ولی به صورت کلی همگی یک دستگاه هستند. برخی دستگاه ها دارای قابلیت جاست گلد (Just gold) یا فقط طلا هستند یعنی در موقع کاوش به هیچ فلز دیگری غیر از طلا واکنش نشان نمی دهند.

 

طلایاب حرفه ای
طلایاب حرفه ای
09121611094

 

بهترین دستگاه طلایاب حرفه ای

طلایاب نقطه زن یکی از پر استفاده ترین مدل های موجود در بازار است. که می تواند نقطه دقیق هدف را تشخیص داده و از طریق آلارم یا صدای بوق به اپراتور هشدار دهد. دستگاه نقطه زن به صورت کلی شامل نقطه زن پالسی و نقطه زن VLF است. برای خرید فلزیاب حرفه ای با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

 

انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

طلایاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار می شوند مدل های آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، ترکیه تا چینی، مونتاژ ایران که البته نمی توان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما مهم است. که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید طلایاب و سیستم های ردیاب استفاده کنند.

 

قیمت دستگاه طلایاب حرفه ای

دستگاه طلایاب یک ابزار مهم و کاربردی برای کاوشگران به حساب می آید و با توجه به مدل های مختلف آن و کابردی که هر یک دارند. قیمت دستگاه ها از چند میلیون شروع می شود تا چند صد میلیون ادامه دارند.

 

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد