نمایندگی فروش طلایاب در تهران

برای خرید، فروش و تعمیر انواع دستگاه های فلزیاب و گنج یاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. 09014444903

نمایندگی فروش طلایاب در تهران

برای خرید، فروش و تعمیر انواع دستگاه های فلزیاب و گنج یاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. 09014444903

ردیاب AKS

ردیاب AKS

یکی از بهترین ردیاب های موجود در بازار را به نام ردیاب AKS می باشد . که از این ردیاب به عنوان ردیاب ۴ حالتهAKS نیز یاد می شود.این ردیاب aks ساخت مکزیک می باشد که قدرت تشخیص انواع فلزات گرانبها را مانند : طلا ، الماس و مس و نیز همچنین قدرت ردیابی حفره ها را دارد .این ردیاب از دو بخش مجزا تشکیل شده است . بخش فرستنده سیگنال و بخش گیرنده سیگنال . اساس کار ردیاب 2019 AKSهم مانند سایر ردیاب ها و فلزیاب ها بر اساس توانایی و مهارت اپراتور استو احتیاج به تست و تمرین زیاد دارد . در واقع مهمترین فاکتور در عملکرد این ردیاب ها مهارت اپراتور است .


طرز کار ردیاب aks

ردیاب ها برای فلزات متفاوت حرکات و کنش های متفاوت و مختلفی داشته که اپراتور باید قادربه تجریه و تحلیل و تفسیر حرکات آنتن در موقعیت های مختلف و متفاوت بوده است. هر فلزی فرکانس خاصی را داراست که فرکانس فلز های مختلف دارای شدت و توان یکسانی نبوده قدرت فرکانسی هر فلزی میزان خاصی از شدت را دارا بوده استکه در میزان برد و عمق ردیاب تاثیر مثبت یا منفی میگذارد. فلزاتی که دارای رسانایی بالایی هستند میتوانداز کشش بیشتری نسبت به سایر فلزات بر خوردار باشند.

در صورتی که در مکانی میزانی از فلز آهن در کنار طلا یا نقره یا مس وجود داشته باشد.کشش و گیرایی ردیاب به مراتب افزایش می یابد. چون آهن دارای شدیدترین میدان و منبعمیدان مغناطیس است و طلا و سایر فلزات این میدان را به مراتب تشدید می کنند.در بخش فرستنده ردیاب aks سیگنال فلز مورد نظر را تولید میکند و بخش گیرندهکه همان قسمت آنتن دستگاه است به ردیابی سیگنال انتخاب شده می پردازد.در صورتی که مایل به یادگیری عملکرد ردیاب طلای ای کی اس هستید موارد ذیل را مد نظر قرار بدهید.

مشخصات ردیاب aks

  • تشخیص عمق: ۱۵M
  • سیستم جستجو : میکرو کنترل CPU و هدایت بازتاب
  • دامنه جستجو: ۱۲۰۰ متر
  • تشخیص انواع فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی
  • شعاع کاوش ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر
  • تعیین وجود هدف در محیط ظرف مدت ۳ دقیقه


معایب ردیاب aks

ردیاب ها برای فلزات متفاوت حرکات و کنش های متفاوت و مختلفی داشته که اپراتور باید قادربه تجریه و تحلیل و تفسیر حرکات آنتن در موقعیت های مختلف و متفاوت بوده است. هر فلزی فرکانس خاصی را داراست که فرکانس فلز های مختلف دارای شدت و توان یکسانی نبوده قدرت فرکانسی هر فلزی میزان خاصی از شدت را دارا بوده است.که در میزان برد و عمق ردیاب تاثیر مثبت یا منفی میگذارد. فلزاتی که دارای رسانایی بالایی هستند میتوانداز کشش بیشتری نسبت به سایر فلزات بر خوردار باشند. در صورتی که در مکانی میزانی از فلز آهن در کنار طلا یا نقره یا مس وجود داشته باشد. کشش و گیرایی ردیاب به مراتب افزایش می یابد. چون آهن دارای شدیدترین میدان و منبعمیدان مغناطیس است و طلا و سایر فلزات این میدان را به مراتب تشدید میکنند. در بخش فرستنده ردیاب aks سیگنال فلز مورد نظر را تولید میکند و بخش گیرندهکه همان قسمت آنتن دستگاه است به ردیابی سیگنال انتخاب شده می پردازد. در صورتی که مایل به یادگیری عملکرد ردیاب طلای ای کی اس هستید موارد ذیل را مد نظر قرار بدهید.


قیمت ردیاب aks

ردیاب ای کی اس می تواند فلزاتی مانند طلا ,نقره , مس,سنگهای با ارزش را ردیابی و حفره را کاملا ردیابی نمایید.ردیاب AKSاز دو بخش مجزا تشکیل شده:بخش فرستنده سیگنال و بخش یا قسمت گیرنده سیگنال. اساس کار این ردیاب بر توانایی اپراتور و تست و تمرین استوار خواهد بود.که این میزان بالا وپایین عمکرد به عهده استفاده کننده قرار میگیرد. در ضمن قیمت ردیاب aks با توجه به نوسانات ارزی، وجود دلال، نبود نمایندگی معتبر و ممنوعیت واردات دستگاه به ایران باعث شد است که قیمت ردیاب بسیار متغییر باشد.

مقالات مرتبط : ردیاب aks - ردیاب فرکانسی - بهترین ردیاب - قیمت ردیاب گلد هانتر

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد